lördag 12 december 2009

I'm a festival, I'm a parade

8 dagar efter operationen

Jag kände redan igår kväll att alltihop verkligen var på rätt väg, eftersom jag då för allra första gången besvärades av såret. Det killade (det läker!) och stramade och var lite i vägen, och jag har överhuvudtaget inte märkt det där såret förut, gissningsvis för att det har dränkts i andra smärtor och obehag.

Och i natt sov jag ända till kl 3 och när jag då vaknade hade jag inte ont! Det kändes helt overkligt och så underbart! Dock kunde jag inte somna om, och efter en stund fick jag ont, så då gick jag upp och tog en Alvedon och därefter somnade jag om och sov till 8.45...

Så idag har vi här en utsövd och glad Opree som snart ska ut på en liten promenad!

4 kommentarer:

  1. Vad skönt att det börjar vända för dig!

    SvaraRadera
  2. Bor du i den del av landet där det är plusgrader och fortfarande säkert att ge sig ut?

    SvaraRadera
  3. Som tur är bor jag inne i stan, så det är väl meningen att det ska vara halkbekämpat på trottoarerna. Men det är klart, blir det mycket snö eller ishalka, så får sådana som du och jag hålla oss inomhus! Jag är ändå väldigt glad för att det föll sig så att den här operationen ägde rum nu och inte dröjde till våren. Att inte kunna gå ut så här års pga halka klarar jag nog, och att få bli bättre i samma takt som ljuset kommer tillbaka ute, är ju helt underbart!

    SvaraRadera